Dansuppvisning (igen???)


Först och främst ska jag svara på de frågor ajg fortfarande inte svarat på (fy på dig David!):

Sven: Jag kollar fotona extra noggrant. Bilden på dig och din danspartner i luften och de två skuggorna ger ett effektfullt foto. Var det med din kamera?

Nej, mamma tog bilderna med sin kamera.

Eva: Varför går du upp så tidigt? Ni har ju jättenära till skolan?

Jag trivs med att inte behöva stressa på morgonen (då kanske det är lite dumt att klaga David...)

Catharina: Var står bänken som du har fotograferat? Kanske på min favoritgata med utsikt över Indiska Oceanen?

Ja, där står den.

Och så till dansuppvisningen:

Den här veckan har vi haft Mocambiquevecka, vilket betyder att vi har gjort olika hantverk som är klassiska för Mocambique, och så har vi dansat, fast med en annan grupp den här gången.

Jag höll mig till att trumma lite diskret på en djembetrumma. Dans är ju inte min starka sida...

Imorgon är det 17 maj (Norges nationaldag) och då är vi inbjudna till Norska ambassaden för att fira (Norrmännen är ju otroligt bra på att fira nationaldag). Vi får se hur det slutar....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0