Tisdag

Nu är det Tisdag och jag är nästan helt frisk. Min röst är tillbaka och jag är ganska pigg.

Ibland (som nu) har jag idétorka. Jag vet inte vad jag ska skriva samtidigt som ni som läser kanske undrar en massa eller är intresserade av saker som jag aldrig trott skulle vara intressanta.

Därför skulle jag vilja att ni som har en idé eller fråga skulle kunna skriva vad de vill läsa om (eller vad de undrar) i kommentarsfältet till det här inlägget. Jag behöver verkligen veta vad ni vill läsa om.

Kanske är det ingen som har en idé. Men man kan ju alltid försöka.

Até proxima!!


Kommentarer
Postat av: Jon

Fortsätt skriva som du gör David. Vardagsberättelser och tankar är klart underskattat.

2012-03-24 @ 19:37:33
Postat av: Eva

David! Jag hade tänkt säga det samma som Jon. Lite mer bilder också.

2012-03-25 @ 19:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0