Hemma!

Nu är jag hemma från lägerskolan!

Vi var på Inhaca och temat var grekernas gamla olympiska spel...

Vi skulle tävla i grenerna löpning, spjut, diskus, häst och vagn, brottning, rustningslopp och längdhopp. Vi delades in i fyra lag (mitt lag var lag grön) som skulle tävla mot varandra. Efter att poängen sammanställts så meddelades det att vi hade vunnit "OS", fem poäng före tvåan. Gissa om vi blev glada...

Lägerskolan var bra men jag mådde inte särskilt bra. Jag hade problem med magen och kunde knappt pata för att jag hade så ont i halsen. Jag är fortfararande inte frisk från förkylningen.

När jagkomhem från båtresan så lade jag mig på sängen och försökte läsa. Istället somnade jag och sov tills det blev middag.

Men nu är jag hemma och tänkr tillbaka på lägerskolan. Jag mår fortfarande inte bra och är trött (jag somnade mitt på dagen idag också). Mn det blir nog bättre imorgon...



(jag har inte tagit fotot...)

På avslutningsfesten var alla tvungna att ha på sig grekiska togor (vi använde lakan från stället som vi bodde på).





P.S. Om jag stavar fel ibland (eller glömmer mellanslag) beror det på att jag skriver på ett dåligt tangentbord. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0