Sommarlov!!!

Nu är det somarlov! Nu får jag sova och hälsa på mitt gamla hemland Sverige.

Musikkonserten gick bra. Jag sjöng på bra och fick mycket beröm efteråt.
Jag var även med och medverkade i : djembetrummorkester, gitarrgrupp och sång (av hela skolan).

Dagen efter så var det skolavslutning med teater (som jag var med i) sång av alla klasserna och tal av avgående rektor.
Ny rektor kommer min mamma bli efter sommaren.

Efter skolavslutningen så åkte vi till Miramar (restaurang vid havet) och kollade på Sverige-England.
Tyvärr förlorade ju Sverige, men vi var väldigt många (över 20) svenskar på plats.
Det lät alltså väldigt mycket när Sverige gjorde mål.

Efter det så var vi sju stycken killar som sov över hos en kompis (blev inte så mycket sömn den natten).

Några kompisar har redan åkt till skandinavien, antingen på semester eller för alltid, så det blir färre och färre kompisar kvar här. På torsdag åker vi till Sverige...

Jag är fortfarande förkyld. För ett tag sen skrev jag att jag blivit bättre, efter det blev jag sämre igen och jag är fortfarande täppt och har halsont.
Blir förhoppningsvis bättre till resan...









Kommentarer
Postat av: Jon

Fin bild på dig med gitarren. Välkommen hem till den svenska sommaren. Här är det mulet och 15 grader ute.

Svar: Tack! Sverige blir nog gladare när jag kommer hem, så då kommer temperaturerna överstiga 30!
David

2012-06-18 @ 09:08:36
Postat av: Catharina Lindell

Tack för kul info och fina bilder!
Jag kollade just väderutsikterna: ganska skapligt väder till och med torsdag den här veckan och regn från och med fredag....

Välkommen!!

2012-06-18 @ 17:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0