Sista veckan i sexan.........

Nu är det bara två dagar kvar på mitt första läsår i Mocambique.

På torsdag har vi någon sorts musikkonsert och då ska jag sjunga "från och med du" (solo!) och spela gitarr till.
Det kommer vara riktigt nervöst.

På torsdag nästa vecka så sätter jag mig på flyget till Sverige!
Efter att ha frälst Olofström och Stockholm med min återvändo (i fyra veckor) kommer jag att ta mig hem igen och njuta av ett afrikanskt (tämligen kallt) sommarlov i en månad.

I Sverige hoppas jag på att köpa många skivor och affischer, åka mycket tunnelbana och träffa kompisar.





Sverige känns ganska långt bort...


Kommentarer
Postat av: Sven

Jag tycker inte du ska åka tunnelbana. Åk spårvagn i stället! :-)

2012-06-15 @ 21:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0