Det börjar närma sig sommarlov...

Nu är det bara två veckor kvar på läsåret...

Nu har jag gått i skolan i Mocambique i nästan ett år, och det är annorlunda än vad det skulle vara i en vanlig klass.
Färre elver, godare mat, en pappa som lärare...
Det känns lite ironiskt att vissa som man precis lärt känna ordentligt ska åka tillbaka till det kalla norden.
Man får göra det bästa av situationen.

I sommar kommer jag åka till Sverige i ungefär en månad, innan jag åker tillbaka till det kalla Mocambique, där det är jättevinter....

Efter sommaren kommer ju också min mamma att bli rektor.
Då blir det andra bullar...




Lust att gifta dig?
I det här nybyggda huset kan du gifta dig borgerligt...

Kommentarer
Postat av: Eva

Nä då tycker jag att ambassadörens trädgård var mycket bättre ;-)

2012-06-05 @ 16:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0