Torsdag

Nu är det helg! Imorgon är det studiedag så jag är ledig och kan göra vad jag vill.

Idag var det några byggarbetare hemma här (medans jag var i skolan) och installerade luftkonditionering i Jacobs rum. När jag kommer hem är min mobil borta. När vi försöker ringa upp mobilen har går det inte att nå telefonen. De har alltså bytt simkort. Men de kan ändå inte använda telefonen. Förutom simkortslås har jag även en telefonlåskod så att telefonen inte kan användas medandra simkort. Men vem vet? Kanske någon redan sålt den på gatan till en inte ont anande människa som inte kan öppna telefonen när den kommer hem...

Vädret är varmt, vattnet är skönt och jag fyller 13 år om 19 dagar!



 


Kommentarer
Postat av: kattis

Näe det där var tråkigt. Med mobilen alltså.

Har du ingen alls nu då? Ska jag skicka ner min gamla?

K

2012-02-03 @ 18:00:18
Postat av: Sven Uhr

Osis med mobilen. Min nya mobil har kraschat, men Siba har lovat mig en ny.

Du har blivit en riktigt duktig fotograf. Mycket snygga foton!

2012-02-03 @ 19:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0