Onsdag

Nu är det onsdag och jag sitter och bloggar som vanligt.

Ibland kan det kännas som om jag bor på Maputos lugnaste gata.

Det är knappt något bråk på nätterna (förutom på söndagkvällar då det är jazzfest utanför mitt fönster. Men det har jag vant mig vid.) och det är inte fullt med tutande bilar.

Det skulle varit värre om jag bodde på Guerra Popular (en av de absolut mest trafikerade gatorna mitt i Maputo. Det är massor av folk där och ofta bilköer.). Jag trivs i min lägenhet på Armando Tivane. Träden kantar gatan och jag bor nära skolan.




Kommentarer
Postat av: Kattis

Hej David!

Det låter riktigt mysigt. Tycker du om jazz förresten?

Apropå din födelsedag David har jag inte skickat nåt. Det jag skickade till Clara kom visst aldrig fram så.... Men jag har inte glömt i alla fall. :-)

2012-02-16 @ 20:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0