Söndag (igen)

Förlåt för att jag inte gjort något inlägg på länge. I torsdags skulle pappa jobba, i förrgår skulle vi på bbq på skolan och igår var vi på macaneta hela dagen.

I fredags var vi ju på skolan och grillade. Typ hela skolan + förskolan var där. Det blåste som som in i. Kul ändå.

Igår var min familj + de andra lärarfamiljerna, rektorn och hennes kompisar, och 2 personer till.
Först åkte vi tåg till marracuene sen gick vi genom marracuene till en båt som gick till Macaneta.
Vi var vid en lodge där man kunde övernatta, men vi åt bara där.

Stranden var helt, helt tom. Inte en människa förutom vi. Inte ens en försäljare.

Det var inte jättevarmt, varken i vattnet eller i luften. Blir väl bättre i sommar (november, december, januari typ.....)

Vågorna var höga i alla fall.

Idag är det mycket varmare iallafall. Lite för varmt. Hur varmt är det i Sverige på våren? 10, 15 grader, tror jag.

Och imorgon är det skola igen. Som vanligt. Livet flyter på........



Himlen är oskyldigt grå...........

Kommentarer
Postat av: Eva

jag tycker att det låter utmärkt att det blir varmt i vattnet tills vi kommer ner ;-)

/Eva

2011-09-19 @ 18:03:55
Postat av: kattis

Du kan kanske lära dig surfa David. Det vore väl kul!

Ha det bra!

2011-09-19 @ 18:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0