Lördag eftermiddag

Nu har jag kommit hem efter en promenad till stranden, på stranden, och tillbaka från stranden. ganska långt och en del backar. Maputo ligger precis vid havet, men om man ska på badsemester så åker man oftast någon annanstans i mocambique.

Jag vet att bloggen är ganska tråkig utan bilder men de kommer snart. Eftersom vi har så långsamt internet så måste jag låna skolans internet och det kan jag inte göra på vardagarna. Men imorgon ska jag ner till skolan och ladda upp massor med bilder som kanske räcker ett tag. Och skolan kanske ska tillåta att man får använda elevdatorer efter skolan. Så snart kommer det bilder.

Här kommer en länk till skolans hemsida.
 http://www.skandskol.com/

Até amañha!


Kommentarer
Postat av: Catharina Lindell

Jag tycker inte bloggen är tråkig!! Verkligen inte!!

Men det är klart att det äår kul med bilder till dina ord, men roligast är att höra vad du gör! Och så vill jag se kameran!

Mormor

2011-09-11 @ 10:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0