Fredag

Fredag igen. Dags för långhelg (studiedag på måndag   :)

Vart tog det fina vädret vägen? Idag har det vart storm (nästan)

Förstår inte hur jag klarade mig i Sverige. Där var (och är) det ju iskallt.

Hur är det hemma i Sverige? Händer det något?

Det händer inte så mycket just där jag bor. Men jag bor ju inte där det är stökigast 

Om ni vill se var jag bor så kan ni söka på: South African High Commission, Avenida Eduardo Mondlane, Maputo City, Mozambique, på google maps. Vi bor precis bredvid ambassaden i ett höghus på tvärgatan Armando Tivane. Mittemot ambassadens långsida ligger skolan. Man kan se poolen och fotbollsplanen tydligt.



Vi funderar på att köpa den här bilen. Not

Kommentarer
Postat av: Eva, Jon, Theo och Ante

Ja, Bajen är på väg att åka ur Superettan ;-) .

Theo längtar till Mocambique.

Postat av: Catharina Lindell

Menar du jeepen?



Mormor

2011-09-25 @ 11:07:44
Postat av: kattis

Tittade på Google Maps. Det ser fint ut.

Här hände det ine mycket. Jo min mobil har gått sönder så jag var tvungen att köpa ny. Spännande va? :-) Skämt förstås.

Hälsa alla!

Kattis

2011-09-26 @ 20:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0