Green Thursday

Idag har det varit en sån där dag när man är glad för allt. Stående på fotbollsplanen och blickande upp mot himlen ser man hur vackert det är. En stad måste inte vara ful bara för att det är hus och vägar överallt. Det finns andra saker än natur som är fina. Maputo är faktist väldigt vackert (särskilt på de lugna ställena som finns lite varstans i staden.

Maputo är en så stor skillnad mot Olofström. Olofström är varken charmigt eller vackert medans Maputo är det. I alla fall på vissa ställen...

Här trivs jag och jag kan tänka mig att stanna här (iallafall om jag kan fortsätta hålla kontakten med er bra människor i Sverige)



Maputo. En stad att älska

Kommentarer
Postat av: kattis

Det låter som en trevlig stad. Ha det bra och trevlig helg.

2011-10-08 @ 12:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0