Fredag

Äntligen Fredag.

Idag var det en väldigt konstig dag. Nästan alla lärare var på Macaneta (där vi var för ett tag sen) för att kolla upp grejer inför lägerskolan. 1 gång per termin är hela skolan på lägerskola. Då är man någonstans i Mocambique (oftast vid havet) och har skola och läger på samma gång. Lägerskolan är en vecka lång. Jag vet inte så mycket mer så ni får höra mer efter lägerskolan.

Och vi har köpt bil!!!!! Vi har inte fått den ännu men skrivit under kontraktet. Så snart kan vi åka till Sydafrika (där är allt mycket billigare än i Mocambique



Kommentarer
Postat av: kattis

Det låter spännande med lägerskola.

kul att ni fått tag i en bil nu då. Trevlig helg!

2011-10-14 @ 19:03:44
Postat av: Catharina Lindell

Det kanske är till Sydafrika du vill flytta....? Det jag läser om Mocambique och Maputo gör mig väldigt intresserad och nyfiken!! Jag ser verkligen fram emot att komma dit! Inte enbart - men mest - för att träffa er!

2011-10-14 @ 19:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0