Onsdag

Nu ska jag strax på kvällsfria men hinner med ett inlägg.

Igår var det luciatåg på morgonen för föräldrarna på skolan och på kvällen för massor med ambassadfolk (och föräldrarna så klart) på svenska ambassadörens residens. Det gick bra fast jag fick en chock (ok, inte riktigt) när jag kom in och såg att det var jättemycket människor där. Men det blev bra iallafall.

Nu håller vi på och övar inför skolavslutningen på fredag. Min sånggrupp tränar jättemycket och jag har massor att göra. Fast jag slipper läxor eftersom det är sista veckan.



Ja, jag ska ladda upp nya bilder..... 

Kommentarer
Postat av: kattis

Hej!

Du mår bättre nu förstår jag. Vad bra!

:-)

2011-12-14 @ 18:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0