Jul!

God jul! Har inte bloggat på länge men jag har haft mycket att göra. Varit i sydafrika, macaneta, ute på stan osv.

Julafton blev inte som förut (vilket inte var någon överraskning...). Vi vaknade,gjorde ingt speciellt, öppnade presenter och var med på julfesten på skolan. Och någon hade laddat hem Kalle Anka. Även om jag bor i ett varmt land så regnade det på julafton. Men det gjorde inte så mycket.

Sen har vi varit på Macaneta en dag (Höga vågor) och varit en del på stan.

Jag ska ladda upp en del bilder från Krüger när jag får tid.



Feliz natal e prospero ano novo!


Kommentarer
Postat av: kattis

God Jul lite i efterskott. I morgon är det nyårsafton. Hoppas ni får en trevlig sådan med en massa fyrverkerier. Hälsa alla! K

2011-12-30 @ 17:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0