Fredag

Nu är jag hemma från Krüger. Vi såg massor av djur t.ex. antiloper, elefanter, noshörningar, hyenor..... Tyvärr såg vi inte ett enda kattdjur. Men vi såg i princip allt annat.

Sen jag kom hem har det hänt massor av grejer. Igår gifte sig min faster och farbror (!). Vi åkte till ambassadörens hus där de blev gifta. På kvällen åkte vi till fiskmarknaden. Där köper man först fisk, sen lämnar man in den till en restaurang som tillagar fisken. Det smakade otroligt gott. Vi åt olika fiskar, räkor, bläckfisk, havskräftor.....

Just nu sitter jag här och är röd överallt. Väldigt röd. Jag var ute lite (väldigt) för mycket i solen utan solkräm igår så nu har jag väldigt ont.

Imorgon är det julafton! 


Kommentarer
Postat av: kattis

God Jul David! Hälsa alla från mig.

2011-12-24 @ 03:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0