Sent inlägg.

Förlåt att jag inte gjort nåt inlägg på länge, men mamma och pappa har jobbat hela tiden.

Men nu kommer ett inlägg iallafall.

Nu har skolan börjat och jag går i en klass med 6 (!) elever.

Jag är näst äldst, alla är 1 eller 2 år yngre än mej, förutom en norsk tjej som är ett år äldre än mej.

Jag har inte bara min pappa som lärare, även Mikael och Cecilie (två lärare) har vår klass (ibland).

Den här skolan är den absolut vackraste skola jag vart på, det är växter och blommor överallt, förutom inomhus.

Ni får gärna ställa frågor till mig, jag svarar på frågan i samma inlägg som du ställer frågan.

Nästa inlägg kommer förhoppningsvis ganska snart.

Até proxima




Kommentarer
Postat av: Catharina Lindell

Kul att du kommit åt datorn!



Vad betyde Até proxima? Till nästa gång, eller...



Mormor

2011-08-25 @ 14:58:37
Postat av: 6d

David vi sakna dig hela klassen! ;(

kom hem snart ! :(



/ 6d <3

2011-08-25 @ 17:10:44
Postat av: david

@Catharina Helt rätt



@6d detsamma

2011-08-25 @ 18:00:14
Postat av: kattis

Åh vad gulliga dina klasskamrater verkar David. Kul!

2011-08-26 @ 08:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0